Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2007 12:18 - "Friend"-така я наричам.
Автор: shikozna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1373 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.09.2008 14:43


Това е –ТЯ!

Моята приятелка.

Мога да кажа много неща за нея, а мога и да не изрека нищо, а сaмо да се усмихна.

Познавачите ще разберат за кого говоря-само по изражението на лицето ми.

Думите й–ме докосват.

Смехът й–ме развеселява.

Усмивките й -ме прегръщат,а пррегръдките й-съживяват.

Имала съм най-невероятните моменти с нея, най-запомящите се ,най-истинските.

Всеки би ни завидял.

И ще имам други такива-знам го!

Тя усеща кога ми трябва съвет и кога трябва просто да замъчли, но да бъде до мен.

Кога да ме остави сама,з а да се преборя първо със себе си.

Харесва странността ми.

Разбира нелекия ми характер.

Обича ме ,каквото съм, без да се опитва да ме променя.

Чете късите разкази, които пиша,и ме вдъхновява за нови.

Не "играе" с мен. А аз дори-не мога с нея.

Описвам я чрез себе си,защото е част от мен.

Най-хубавото е,че понякога дори не се налага да говорим, а се разбираме безмълвно.

Медиуми.

Радва се и страда с мен и за мен.

Не че нямаме мигове на напрежение ,неразбиране или противоречия.

Та тя е въздуха , а аз-водата.Едната не може да загаси другата.Но тя разнася във въздуха искрите на раздора, а аз-ги отмивам.

За да продължим на чисто.

..................................................

И все още вървим заедно.



Тагове:   наричам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ot mursy
05.06.2008 19:15
Искам и мен някой да нарича "friend", точно с този смисъл, който ти влагаш:)Но тази "friend"наистина засулжава:)
цитирай
2. shikozna - Сега виждам, че нещо се е разместило ...
05.06.2008 22:48
Сега виждам,че нещо се е разместило при постването.Странно.Не бях го забелязала.Ще го оправя в най-скоро време!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shikozna
Категория: Изкуство
Прочетен: 134531
Постинги: 37
Коментари: 127
Гласове: 630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол