Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2009 12:45 - Реалността "Блог.бг"
Автор: shikozna Категория: Изкуство   
Прочетен: 4420 Коментари: 9 Гласове:
3

Последна промяна: 24.10.2009 14:40


Това място беше моят "отдушник", но нещо започна да ме задушава. Сдъвка и изяде вдъхновението ми, поквари намеренията ми, погълна страстта ми и започна да ръфа и от мен като гладно улично псе. Стана прекалено "вървежно", модерно, егоцентрично, дотолкова, че Уилям Текери с неговия "Панаир на суетата" -"ряпа да яде"( с цялото ми уважение към автора и книгата). Загуби уюта си. Принизи и обезличи собствената си същност. Изроди се. Ние, "блогърите"(все пак и аз попадам в това определение) го изродихме. Създадохме го, но не се грижим добре за него. Възпитаваме го с "чалгаджийски финес" и привкус на "позагнили круши". Тук -таме повява лек бриз, носещ свежест и чисто ухание на люляци и момини сълзи, но не е достатъчен, за да разсее тежката миризма на евтин наливен парфюм. Всеки иска да "изгрее" и да ни "ослепи" с таланта си , да прокара коментарите си като "висша форма на съзнание" и небрежно да подхвърли свалките си, защото видите ли- това не е сайт за запознанства. Не ми е комфортно вече. Не го чувствам като"моето място", което с удоволствие посещавах и усещах отпускаща атмосфера и топлина. Заприличало е на "фиешън кафето", където всеки отива да поразходи малко новите си дрешки и да проповядва градивна критика за "дрес кода" и "фейса" на останалите посетители. Трябва да бягам, за да не се обезцветя и заприличам на разкривена карикатура от някой "моден светски журнал".



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. shikozna - Наясно съм с различните категории, ...
21.03.2009 13:00
Наясно съм с различните категории, които има в блога.Но това е моето усещане.
цитирай
2. victoriavselena - Може би няма да ти хареса това, което ще ти напиша, но
21.03.2009 13:06
твоят блог е твой и е твое лично пространство и никой без твое резрешение не може да разсее от вън " тежката миризма на евтин наливен парфюм", ако тя идва от вътре. Много зависи и от целта, който си си поставила, когато си си открила блог и пишеш тук. Точно днес публикувах за разочарованието - имам прекрасна рецепта за него.
Това, че не ти е конфортно вече, не идва ли отвъртре, от душата ти. И тази велика стена не си ли я изградила между себе си и другите?
цитирай
3. shikozna - Съзнавам, че публикувайки този ...
21.03.2009 13:14
Съзнавам,че публикувайки този пост-ще има много критики към мен.Това не ме притеснява.Напротив-доказва тезата ми за "висшата форма на интелект и дълбока психология",която всеки иска да дари.
цитирай
4. victoriavselena - от богатото меню
21.03.2009 14:20
ти можеш да избереш само това, което ти харесва. Но моята цел не е да те критикувам, просто това е част от това, в което вярвам - че нашата действителност е отражение на нашето съзнание, на нашите мисли, думи и действия. А твоят блог е част от твоята действителност. Успехи.
цитирай
5. shikozna - :-) И някои започнаха да трият ...
21.03.2009 14:26
:-)
И някои започнаха да трият коментарите, които направиха под този пост:-)
цитирай
6. jvess - Съгласна съм с това, което пишеш. . . ...
22.03.2009 01:01
Съгласна съм с това, което пишеш... не трябва "блогърите" да са толкова порочни. Това е мястото да споделиш, за да ти олекне (може би), а не да ти наливат още масло в огъня и да те критикуват... Усещам как някои го правят "за рейтинг". Опитват се сякаш да докажат нещо.
И моето вдъхновение се изчерпа отдавна, но се надявам да се завърне някой ден...
цитирай
7. shikozna - Забавно ми е как някои "бло...
22.03.2009 10:23
Забавно ми е как някои "блогъри" писаха коментар и после го изтриха, сякаш се усъмниха в собствените си думи и преценки. Като заставате зад някоя позиция, стойте докрай зад думите си, не се крийте като някои мишоци.
цитирай
8. анонимен - от Алина
01.06.2009 22:57
Аз усещам (както казваш ти) начина, по който пишеш и публикуваш. Това, че си стигнала до един такъв момент е нормален. И аз съм се чувствала така. Това е естествен процес, насищаш се с нещо, вдишваш и трябва да издишаш, след като дробовете са се напълнили. Тези, които не те разбират, просто никога не са успявали да си напълнят дробовете докрай, а винаги са дишали повърхностно.
цитирай
9. shikozna - :-)Стана ми мило:-)Благод...
01.06.2009 23:00
:-)
Стана ми мило:-)
Благодаря, Алина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shikozna
Категория: Изкуство
Прочетен: 134539
Постинги: 37
Коментари: 127
Гласове: 630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол