Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 22:03 - Провокация
Автор: shikozna Категория: Хоби   
Прочетен: 2793 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 06.07.2008 13:16


Няма да пиша за себе си.  Не съм такъв егоцентрик и нарцис:-).Не отричам, обаче, че ще пиша за такива като мен. Знам, че няма да кажа нещо ново, но искам да го напиша ,както аз съм го уловила. Без значение дали си падате по зодиакални знаци ,вярвате или не в тях ,или си мислите,че всичко е поза ,зависещо конкретно от всеки човек ,защото скорпионът не е просто зодия. Скорпионът е природа.Втора същност. Маниер на поведение.Начин на мислене и действие, които малцина разбират и усещат.
Не искам да лаская никого,още по-малко себе си, понеже скорпионите са толкова позъори ,колкото едно цвете на киноложка изложба:-)Все пак там само кучетата са актуални. И като заговорих за тези представители на животинския вид, не мога да не отбележа мълвата, че скорпионите били най-верните приятели. Е,така е!
Достатъчно е да харесат някого и този някой да успее да им влезне под кожата и да ги подръпва леко по опашката-те им остават верни до края. Моногамни са в приятелството. Не кръшкат. Не шикалкавят. Но изискват същотото това отношение.Онова личното, което се носи във въздуха и е в промеждутъка между мълчанието и въздишките.
Но не си ли паднат по някого-не можеш ги разубеди. Категорични в преценките си, люшкайки се от едната крайност в другата, което не означава,че винаги избират правилната.
Фини, самовглъбени, емоционални, мълчаливи и лесно раними от "малките неща".
Остри, пиперливи , мъчни, трудни, придирчиви в комуникацията с околните и общуването със самите себе си.
Казват,че хората не долавят същността им, но всъщност те не позволяват тя да бъде овладяна. Егоисти, но чаровници.Чаровници в странността си.Разбъркани в подредеността и увереността на чувствата , думите и действията.Менящи настроенията си, като влюбена тийнейджърка пред огледалото,която сменя няколко тоалета за отрицателно време , преди срещата с любимия:-)
Несдържани в решимостта да кажат нещата такива, каквито са!
Постоянно търсещи провокацията- любовната, сексуалната, приятелската и неприятелската дори. А тя много често наранява, натъжава, изтощава и обезверява.
Бих казала,че скорпионите са талантливи в схватките с другите, но често губещи в борбата с тях самите.Жадуващи вътрешния мир и сговорчивост, които винаги успяват да се измъкнат по пантофи.
Именно за това имат крещящата нужа от облагородяване-постоянна и периодично повтаряща се. Облагородени могат да бъдат от всеки, който пожелае и успее да ги разбере и усети по "скорпионски".Но авантюристите и желаещите да се впуснат в това начинание не са много. Коства много усилия, нерви, инат-граничещи с непукизъм:-)
Дали си заслужава-може да кажете само вие!:-)
..............................................................
На всички, познали себе си в написаното по-горе.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - не точно познала
20.03.2008 22:12
просто израстнала с двама родители от тая и обожаваща човек от същата, с когото живея
всичко си е точно така, а и мн други неща
но сте НЕЗАМЕНИМИ...достатъчна ви е само свръхосезаемата чувствителност и болящата ви саморанимост за да ви обича всеки
цитирай
2. shikozna - А от мен-поздрави за "анон...
20.03.2008 22:19
А от мен-поздрави за "анонимен",защото"болящата саморанимост"-мн.ме плени като израз:-)
цитирай
3. анонимен - друг анонимен
23.03.2008 22:49
приятно:-) и вярно,shikozna. Браво! Хареса ми това "Онова личното, което се носи във въздуха и е в промеждутъка между мълчанието и въздишките" - не ги ли определя точно това изречение?!-противоречиви, със сложен смисъл, трудно разбираеми:-)
цитирай
4. shikozna - :-) Благодаря за коментара, &...
25.03.2008 11:57
:-)
Благодаря за коментара,"анонимен".Не си падам по анонимността,но милите думи дори на някой "анонимен" докосват:-)
цитирай
5. анонимен - друг анонимен
25.03.2008 19:33
а дали не докосват по познат начин?! :-))
цитирай
6. shikozna - Дали?!А какво ти, "анон...
25.03.2008 20:55
Дали?!
А какво ти,"анонимен", си разбрал/а за скорпионите, което аз не съм написала?
цитирай
7. анонимен - друг анонимен
31.08.2008 22:23
Два въпроса: 1.Какво/кой те накара да напишеш това си писание? 2. Защо започваш с "Няма да пиша за себе си"?
цитирай
8. shikozna - Ех, тази анонимност! Защо ми з...
01.09.2008 21:42
Ех,тази анонимност!
Защо ми задаваш тези 2 въпроса?
Искаш да научиш нещо конкретно?
1.Както заглавието показва-винаги при мен трябва да има провокация.Истинска такава!Човек,ситуация, мисъл, действие.
2.Аз пиша и за себе си-то е очевидно:-)
Началото и краят на нещо винаги трябва да са силни.За да въздействат:-)
Какво мислиш?
цитирай
9. анонимен - друг анонимен
10.09.2008 19:18
мисля, че въпреки всичко написано в отговора ти не ми отговори на въпросите, но няма значение. Важното е, че творбата е интересна!
цитирай
10. shikozna - Отговорила съм:-) Нали можеш да ...
11.09.2008 00:12
Отговорила съм:-)
Нали можеш да четеш между редовете?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shikozna
Категория: Изкуство
Прочетен: 134725
Постинги: 37
Коментари: 127
Гласове: 630
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол